vrijdag 27 februari 2015

Kleedje voor € 5 !

Naaien, het is een leuke en verslavende hobby maar soms kan het ook duur worden!
Deze keer dus niet...
Ik denk dat dit kleedje hooguit € 5 gekost heeft.
De stof is Texturé (ook wel burlington of terlenka genoemd) en in de Stoffenstraat vind je deze stof in een gans kleurenpalet, bovendien kost ze maar € 2.5/m ! Nog een pluspunt, de stof kreukt amper!

Het patroon heb ik gezien op de blog van MinnieMie, ik ben helemaal weg van de verstopte zakjes (ook al gebruikt onze meid die nog niet echt) en de stolpplooien. Het patroon voorziet een blinde rits maar soms mag een rits ook eens opvallen vind ik.

Meer woorden moet ik er niet aan vuil maken, de foto's spreken voor zich ;-)

Zotte doos!
Waar zijn die zakjes toch?! Verstopt!

 Kijk hoe bol het rokje blijft staan! Ook tijdens het spelen...





1 opmerking: