vrijdag 20 maart 2015

Sew-a-long

Zoals jullie in mijn voorgaande posts al konden zien heb ik zo mijn vaste adresjes om stof en fournituren te kopen.
Eén daar van is Madeline de Stoffenmadam uit Lier. Ze is dit weekend exact 1 jaar open en ja hoor, ik ben al aan mijn 3de klantenkaart begonnen (bloos bloos)

Morgen (21 maart) doet ze opendeurdag en geeft ze mooie kortingen maar ze organiseert ook een actie. En wat voor een actie!


Spijtig genoeg hebben wij ook al een beetje ervaring met de pediatrie, ons pruts moet nog 2 jaar worden en zij is toch al 4x opgenomen geweest. Gelukkig voor niet al te serieuze zaken maar het drukt je wel met de neus op de feiten! Wij zijn er elke keer maar een paar dagen moeten blijven maar er zijn zovele kindjes die zo goed als in het ziekenhuis wonen. Het is dus super dat hun kamertjes nu opgevrolijkt kunnen worden met kleurrijke dekentjes, knuffels, kussens...

Ik heb mijn restjesdoos erbij genomen en heb een hele resem zeverdoekjes gemaakt... Met veel plezier ben ik dit gaan afgeven en ik wist niet wat ik zag toen ik de winkel binnenkwam! Overal liggen knuffels, dekens, slabbetjes, kussens, .....
Dus Madeline haar doel om 100 pakketjes af te geven in het Paola Kinderziekenhuis?! Daar zit ze al ver over!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten